Opret brugerGlemt adgangskode

Handelsbetingelser

Når du handler hos Papirdesign.dk

Hvis du har spørgsmål til en vare eller andet er du velkommen til at kontakte os på ;

51976917 i tidsrummet ( 08:00-18:00)

Eller send en mail til info@papirdesign.dk ( den bliver besvaret hurtigst mulig inde for en Max tid på 12 timer, da det kan være et spørgsmål som skal videre gives til en evt grossist )




Papirdesign.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.




Betaling med kort

Du betaler med Visa/Dankort, MasterCard, Visa Electron, ECog JCB. Du indtaster dine kortoplysninger via en sikker forbindelse – PBS internet betaling

Hvis du bestiller inden kl. 14 hver dag og betaler med kort. Bliver vare sendt samme dag.



Du kan også vælge bank overførelse. ( skriv til kundesevice med oder nummer hvis du betaler via bank overførelse )

Dansk Bank Reg 3409 konto 12331606

Varen bliver sendt når beløbet er modtaget.



Sådan Handler du hos os

For at foretage et køb på papirdesign.dk skal du igennem 5 trin.

1.Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
2.Indtast dine personlige oplysninger
3.Vælg forsendelses/betalingsmåde
4.Godkend vores forretnings betingelser
5.Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlings siden og godkend købet

2. PRISER

Alle priser er inkl. 25 % moms og andre afgifter. Opgives i Danske kroner, hvor intet andet nævnes. Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland. Priserne er dagspriser.
Når du handler med papirdesign.dk indgås aftaler på dansk.
Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til info@papirdesign.dk.

Der tages forbehold for:
  • Valutaændringer
  • Force majeure
  • Leveringssvigt
  • Afgiftsændringer
  • Udsolgte varer og trykfejl

3. SALG GENERELT

Alle priser er inc moms.

Man har mulighed for at afhente varen selv og der ved spare portoen.  Dette skal dog fremgå i din bestilling i tekst feltet hvis du ønsker at afhente varen selv.

Alle vare er nye i ubrudt emballage.



Du skal være fyldt 18 år for at handle på papirdesign.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.

5. LEVERING

Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos 's grossister.
Samt weekender og Helligdage. Forsendelse sker med post Danmark.
Du kan vælge om du vil ha med eller uden omdeling. Bemærk pris forskellen.

Fragt fri over køb af 500 kr. Ved ordrer under kr. 500 er fragten kr. 39. Afsendelsen sker hurtigst muligt efter køb.
Levering sker med Post Danmark. Leveringstiden er 1-2 hver dage. Vi leverer til adresser i Danmark.

6. AFBESTILLINGER

Ønsker De at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, bør det som udgangspunkt ske ved, at fremsende en e-mail med mærket " Afbestilling ". Her bør bestillings tids punkt samt ordrenummer fremgå.

Har De modtaget en ordrebekræftelse pr. e-mail kan denne returneres til afsender med teksten " Afbestilling ! " indsat i emnetekst.

Afbestilling bør ske inden kl. 22 samme dag hvis bestillingen er givet efter kl 14., som bestillingen er foretaget.

Hvis bestillingen er givet inden kl. 14 skal afbestillingen ske inden kl 14:30.

7. BETALING


1. BETALING
De mulige betalingsmåder er på internet butikken: Visa/Dankort, MasterCard, Visa Electron, ECog JCB. Du indtaster dine kortoplysninger via en sikker forbindelse – PBS internet betaling.
Der tages ikke gebyr ved betaling på papirdesign.dk.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra papirdesign.dk.
Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Hvis du bestiller inden kl. 14 hver dag og betaler med kort. Bliver vare sendt samme dag.
Du kan også vælge bank overførelse - skriv til kundesevice med oder nummer hvis du betaler via bank overførelse. (obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen) Spar Nord; Reg 8493 reg 6898602 Varen bliver sendt når beløbet er modtaget.

8. REKLAMATIONSRET

Der ydes 2 mrd reklamationsret på produkter købt hos .

Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamations perioden, sendes en tilbage til Papirdesign og kunden for en ny vare eller pengen retur. Det skal dog kunne dokumenteres at varene er i stykker og det ikke er en bruger fejl.

Skade på produktet som skyldes betjenings fejl, håndterings fejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamations retten eller garantien.

Kontakt Papirdesign hurtig muligt hvis det opstår problemer.

9. ANVENDELSE AF REKLAMATIONSRETTEN

Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles inden rimelig tid efter varens modtagelse eller manglen opdages eller burde opdages. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Kunden opfordres på det kraftigste til, at afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen, idet undladelse kan betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen grundet fejlsøgning.

Varer der ikke indgår under reklamationsretten og/eller modtages uden forsvarlig emballage, vil blive omemballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til ’s udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Papirdesign.dk
Mørbjergparken 25
4000 Roskilde
Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægte modtaget af Papirdesign.dk

10. TILBAGESENDTE VARER SOM IKKE INDEHOLDER FEJL

Ved tilbagesendelse af defekte eller forkerte varer til , hvor fejl eller defekt, defineret og angivet af kunden, ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden inklusiv et testgebyr. Testgebyret er 200 pr. halve time inkl. moms. Testgebyret beregnes på baggrund af tid forbrugt i forbindelse med test og fejlsøgning.

Du/ i som kunde skal være OPMÆRKSOM PÅ at der er et TESTGEBYRET VED INDLEVERING AF VAREN TIL REKLAMATION.

Varer bør returneres med en fakturakopi hvor købs tidspunktet for det reklamerede produkt fremgår, da varen ellers vil blive henlagt indtil der foreligger fakturakopi og evt. fejlmeddelelse på produktet.

11. FORSVARLIG RETURNERING

Alle produkter, der returneres til  skal være forsvarligt indpakket.

Papirdesing.dk anbefaler, at varen returneres via Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til . Yderligere har kunden mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.

12. ER DE I TVIVL

Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, anbefaler , at De retter henvendelse til  papirdesign.dk

13 Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os på papirdesign.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse


Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Papirdesign og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for Papirdesign har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på papirdesign.dk er Julie Nielsen

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger kryptere. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger kryptere.

Oplysninger afgivet til papirdesign.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til
oplysninger til tredjemand.

Som registreret hos Papirdesign har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Papirdesign via e-mail info@papirdesign.dk.

Cookies
På papirdesign.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.
Google Analytics/Adwords har cookies
Hvis du har spørgsmål angående dine cookies kan du henvende dig til Nina Hildebrandt Birkmose
eHandelskonsulent
nhb@mcb.dk / 27903504

Webstatistik

Vi bruger en webstatistik på papirdesign.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Webstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere papirdesign.dk.

KØBEREGLER

1. Reklamationsret
2. Garanti
3. Ombytningsret
4. Rimelig tid
5. Formodningsreglen

1. REKLAMATIONSRET

Reklamationsretten er kundens ret til, at reklamere over en vare, der har fejl eller mangler, som var til stede da varen blev solgt. Kunden har to år til, at finde fejl eller mangler på varen, som beviseligt er sælgerens ansvar. Bevisbyrden ligger de første 6 måneder hos forhandleren, de efterfølgende 1½ år ligger hos kunden. Reklamationsret er kundens lovfæstede ret.

2. GARANTI

Garanti er en særlig aftale, der indgås mellem køber og sælger. Hvis kunden og sælgeren enes om, at der skal være en garanti på to år for en vare, så kan kunden i denne periode klage over alle typer af fejl og mangler. Det er i dette tilfælde sælgers ansvar at bevise, at fejlen skyldes mislighold fra kundens side. Garanti er ikke kundens lovfæstede ret.

4. RIMELIG TID

I den nye købelov har forbrugeren altid to måneder til at reagere efter, at en fejl eller mangel ved en vare er opdaget. Man betragter således reklamationer inden for 2 måneder, som værende inden rimelig tid og dermed i overensstemmelse med loven. Reklamation kan godt foretages senere end to måneder og stadig være i rimelig tid, men det må antages at høre til sjældenhederne.

FORTRYDELSESRET

1. Den 14 dages fortrydelsesret
2. Sådan returnerer du varen
3. Forsvarlig returnering
4. Er de i tvivl

1. DEN 14 DAGES FORTRYDELSESRET


Returret Der er 14 dages fuld returret på alle varer. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen.Ønsker du at få penge tilbage for en vare, fremsendes beløbet pr. check eller indsættes på din bankkonto, efter vi har modtaget varen. Send blot varen som almindelig postpakke eller i prøvekuvert. Send venligst ikke returvarer pr. efterkrav.

Du kan hjælpe os ved at vedlægge en kopi af fakturaen, når du returnerer varer. På den måde kan vi hurtigt finde frem til din konto og kreditere din konto for de varer, du returnerer. Du er meget velkommen til også at angive, hvorfor du returnerer varen.

Returretten forudsætter, at varen returneres i væsentlig samme stand som ved modtagelsen. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt. Du kan derfor besigtige varen i samme omfang som hvis du havde handlet i en fysisk butik.Ved køb af papirprodukter kan den originale emballage udgøre en væsentlig del af varens værdi. Send derfor varen i emballagen retur for at sikre, at betingelserne for at udøve fortrydelsesretten er opfyldt.


Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Beløbet bliver overført til det kort du har betalt med eller på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen.

Omkostninger ved at sende varen tilbage påhviler forbrugeren.

2. SÅDAN RETURNERER DU VAREN

Der er 2 måder hvorpå De kan returnere varen på:

 De kan nægte at modtage varen fra postvæsenet. o I denne sammenhæng beder vi Dem om, at gøre postvæsenet opmærksom på, at De straks kan returnere varen til Papirdesign.dk

 De kan modtage varen fra postvæsenet og efterfølgende inden for de 14 dage, returnere varen til Papirdesign.dk I denne sammenhæng beder vi Dem vedlægge en kopi af fakturaen for de købte varer, som dokumentation for at den/de returnerende varer er købt hos.

Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:
Papirdesign.dk
Sorøvej 4
4180 Sorø

Mærk pakken "Fortrydelsesret" og vedlæg kopi af købsfaktura, som dokumentation for, at den/de returnerende varer er købt hos Papirdesign.dk. Beløbet returneres ved check udstedt til personen, som fremgår af købs fakturaen.
Returnering som følge af fortrydelse sker på købers egen regning! Papirdesign.dk anbefaler, at varen returneres via Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Papirdesign.dk.
Yderligere har kunden mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted. Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget af Papirdesign.dk








3. FORSVARLIG RETURNERING

Alle produkter, der returneres til  skal være forsvarligt indpakket.

Papirdesign.dk anbefaler, at varen returneres via Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Papirdesign.dk. Yderligere har kunden mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.

4. ER DE I TVIVL

Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, anbefaler , at De retter henvendelse til  Papirdesign.dk

3. OMBYTNINGSRET

Forbrugeren kan som udgangspunkt kræve, at få ombyttet en vare i stedet for at acceptere sælgers tilbud om, at få varen repareret.
Om papirdesign.dk

Papirdesign er en virksomhed der har eksisteret i 4 år. Det er en enkeltmands virksomhed med fokus på kreativiteten. Papirdesign har mål for at blive en af landets 3 størst virksomhedder på nettet som handler med hobby artikler. Der vil hele tiden komme nye vare vare og lageret vil blive fyldt op. Du kan også finde Papirdesign på messer, julemarkeder og livstils messer.

Kundeservice

De fleste svar finde du på siden. Papirdesign vil gøre en indsats i at skrive så meget om det enkelt produkt så muligt.
Hvis du har spørgsmål ,ris, ros høre Papirdesign gerne fra dig enten på mail eller pr tlf.
Du er også velkommen til at kontakte Papirdesign hvis du har en forsørgelse på en vare.

60 58 01 08




Papirdesign.dk  /  tlf. 60 58 01 08  /  E-mail: info@papirdesign.dk